Nog 2 nachten - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Nog 2 nachten - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachten

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Juni 2008 | Nederland, Purmerend

Hallo allemaal,

het is bijna weer zover.
Over 2 nachten, op 30 juni, vertrekken we weer richting Amerika.
We gaan weer (proberen) een reisverslag bij te houden via deze site.
Hopelijk vinden jullie het weer leuk om te lezen.

Groetjes,
Marja & Esther

  • 29 Juni 2008 - 07:17

    AnneMarie:

    Wat een leuke actie Esther, ik houd jullie in de gaten hoor en heel veel plezier en een goede reis! Een fijne verjaardag en happy 4th of july! Groetjes AnneMarie

  • 29 Juni 2008 - 09:17

    Corina:

    Leuk leuk leuk!!
    Geniet vooral lekker van de vakantie!

    Liefs,
    Corina

  • 29 Juni 2008 - 10:42

    Joyce:

    Ik wens jullie een goeie reis en ik zal regelmatig ff kijken hoe het met jullie gaat!

  • 29 Juni 2008 - 11:12

    Jo(landa):

    Hoi Marjaenesther,
    Natuurlijk ga ik jullie volgen, geweldig! Heel veel plezier toegewenst, geniet ervan.

  • 29 Juni 2008 - 14:16

    Leo Van Berkel:

    Een hele fijne reis en vakantie toegewenst. Als ik in Noorwegen ergens mijn laptop wireless kan gebruiken, kan ik jullie verhalen al lezen.
    Veel plezier, goed weer en .... voorzichtig.
    Groeten
    Leo van Berkel

  • 29 Juni 2008 - 15:19

    Frits Snel:

    Hallo Dames,

    Wij zijn weer terug en het verslag van onze reis zal ik jullie t.z.t. vertellen, maar we zijn nog net op tijd om jullie een hele goede vakantie, met veel mooi weer en fantastische ervaringen toe te wensen en via de e-mail blijven we dan graag van jullie belevenissen op de hoogte.
    Hartelijke groeten,
    Marianne en Frits.


  • 29 Juni 2008 - 20:38

    Jeroen En Simone:

    Hallo luitjes,

    Veel plezier tijdens jullie vakantie naar Amerika. We horen de verhalen natuurlijk later wel.
    Wij doen de oversteek naar Amerika in september natuurlijk ook nog een keer, misschien dat we wat ideetjes van jullie krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Welkom bij onze site. We gaan proberen om zoveel mogelijk van onze belevenissen te beschrijven. Veel leesplezier. Groetjes, Marja & ESther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 17912

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Zuid Afrika

30 Juni 2008 - 19 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: