Dagje weg met de auto - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Dagje weg met de auto - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Dagje weg met de auto

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Juli 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Eerst even een antwoord voor Laila. We hebben al 370 foto's gemaakt en Marja is blij dat ze goed is aangekomen.

Vanmorgen zijn we met de metro naar het 30th street station gegaan waar we onze huurauto opgehaald hebben. We kregen de sleutel mee en moesten in de parkeergarage op de knop van de sleutel drukken. De auto die ging toeteren, was van ons (heel apart...). Na weer wat gestuntel met de automaat (stond ook onhandig geparkeerd) gingen we op weg. Gelukkig hadden we een nederlandstalige GPS (American Tom Tom).

Na toch 1 x verkeerd gereden te zijn (Marja heeft nog steeds problemen met kaart lezen, omdat Tom Tom er toen even geen zin in had), kwamen we aan in Amish Country. We hebben allereerst een buggy ride gemaakt (niet toeristisch hoor...). Daarna hebben we een tour door een replica van een Amish house gehad. Dit was allebei erg interessant en leerzaam.

Daarna zijn we met de auto naar een Outlet Mall gegaan waar we goed geslaagd zijn. De prijzen zijn daar al goedkoop, waren nu ook nog afgeprijsd en de dollar staat natuurlijk gunstig. Al met al allemaal leuke koopjes!

De auto hebben we weer veilig terug gebracht. Eerst hebben we nog wel 3 kwartier in een traffic jam gestaan, maar daarna reed het gelukkig weer. Nog net voor het donker werd, waren we terug.

• 03 Juli 2008 - 19:37

Hennie En Monique:

als ik dit intik met mijn snelle vingers dan is het bij jullie half 4 s middags en hier half 10 s avonds, met andere woorden esther je wordt morgen 31 jaar,van harte en wij hebben ook een feestje,want we zijn 17 jaar getrouwd.
    geniet van het vuurwerk en swing it out.
    groetjes uit hoorn

• 03 Juli 2008 - 23:10

Hanny:

Het is hier 4 juli 2008 01.01 uur. Dus VAN HARTE GEFELICITEERD.
    Weer een leuke drukke dag gehad en veel gezien.
    Kijk uit en veel plezier.

• 04 Juli 2008 - 08:19

Gerda, Marja, Anneke:

Ina, Stef, Andrea,Roy,Wijbrand,Janet,Anne-Marie en alle pat. van de vrijdagochtend wensen je een hele, fijne verjaardag, veel zon bloemen, Heel veel geluk en een gezond jaar. Plezierige voortzetting van je vakantie en.....en mooie grote roze taart.