Reisdag naar Cape St. Francis - Reisverslag uit Cape St Francis, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Reisdag naar Cape St. Francis - Reisverslag uit Cape St Francis, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Cape St. Francis

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Cape St Francis

We begonnen de dag vandaag met het toezingen van de jarige Remy via de whatsapp.
Het weer was vandaag een stuk minder; het was bewolkt en een stuk kouder.
Gelukkig was het vandaag toch alleen een reisdag. We hebben inmiddels een nieuwe bus gekregen.
Voor de lunch stopten we bij The Boardwalk in Port Elizabeth. We hadden het gevoel dat we in Disneyland waren. Het was een complex met winkels, restaurants, hotels en een casino. We hebben een lekkere club sandwich gegeten.
Na de lunch stopten we bij het Donkin Memorial. Dat is een memorial voor Elizabeth Donkin waar Port Elizabeth naar vernoemd is. Het is een bakstenen piramide met een mozaïek ervoor.
Daarna reden we door naar ons hotel Cape St Francis Resort. Hier blijven we maar één nacht. We hebben een compleet appartement inclusief keuken (al hebben we die niet nodig).
Morgenmiddag gaan we een boottocht maken om walvissen te spotten. Hopelijk zien we er een paar.

• 01 Augustus 2014 - 22:11

Laíla:

Ach, gewoon een reisdag......en als ik dan de namen lees wordt ik een beetje jaloers op zo'n reisdag.....

• 01 Augustus 2014 - 22:11

Laíla:

o ja.....foto's?

• 02 Augustus 2014 - 22:46

Laïla:

Inderdaad, een Disney gevoel....en wat een mooie hotelkamer. Niets mis mee. Mooie foto's.

• 05 Augustus 2014 - 18:42

Roland:

Het was een mooi liedje om Remy mee wakker te maken :-)

• 06 Augustus 2014 - 05:10

Simone :

Het weer zal wel wat minder zijn, maar de kamers waar jullie verblijven ziet er werkelijk geweldig uit. Super wit maar wel prachtig.