Panoramaroute - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Panoramaroute - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Panoramaroute

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag hebben we de Panoramaroute gereden. Een prachtige weg met mooie uitzichten.
Onze eerste stop waren de Drie Rondavels in de Blyde River Canyon. Dat zijn 3 rotsen in de vorm van Zuid Afrikaanse huisjes. Dat is door de Blyde River duizenden jaren geleden uitgesleten. De Blyde River Canyon is de op 2 na grootste canyon ter wereld. Het uitzicht was prachtig.
Daarna reden we door naar Bourke's Potholes. Dat waren allemaal rotsformaties met gaten; net Zwitserse kaas. Het was een heel avontuur om over de rotsen te lopen.
Toen we net een kwartier vertrokken waren, stopte de bus ermee. Er waren problemen met de koelvloeistof en de bus kon niet meer verder rijden. We moesten even wachten en toen werden we opgehaald door een andere bus.
We werden naar Graskop gebracbt waar we geluncht hebben bij een pannenkoekenrestaurant. We hebben een heerlijke pannenkoek met banaan en kaneel gegeten. We moesten ons in Graskop even vermaken en toen kwam onze eigen bus ons weer ophalen. Hij was gelukkig weer gerepareerd.
We reden meteen door naar ons hotel Gecko Lodge in Hazyview. We hebben een kamer met een eigen tuintje; ziet er leuk uit. Er werd geadviseerd om de ramen en deuren goed dicht te houden want er lopen apen over het terrein. Ze schijnen ook over de daken te lopen; zijn heel benieuwd.....
Morgen gaan we naar Swaziland, weer een heel andere ervaring....

• 24 Juli 2014 - 21:00

Petra:

Geweldig!!

• 25 Juli 2014 - 02:00

Simone :

Wat een prachtig uitzicht. En die pech er tussendoor. Ach het kan je overkomen. Wat een super hotel zo met je eigen tuintje erbij. Wel benieuwd of je nog apen hebt gehoord of gezien?

• 28 Juli 2014 - 16:30

Astrid:

Esther wat ziet het er allemaal schitterend uit. En een afwisselende reis wat ik tot nu toe lees.
    Spannend met al die wilde dieren,nog veel plezier verder samen!!. En leuk om alles te lezen op deze manier.