Drakensbergen - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Drakensbergen - Reisverslag uit Drakensberg Garden, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Drakensbergen

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Drakensberg Garden

Het begint al bijna normaal te worden; de wekker ging om 5:45.
Vandaag zou een lange reisdag worden. Het eerste deel ging alleen over snel- en tolwegen. Dat reed wel lekker door.
Voor de lunch stopten we bij de Howick Falls. Een best hoge, vrij smalle, waterval. We hebben hier even gekeken en zijn toen bij Ray 's Café gaan lunchen. We namen een tosti met bacon en banaan. Een bijzondere combinatie, maar het smaakte prima.
In de middag kwamen we bij de Drakensbergen. Het uitzicht vanuit de bus was prachtig. De weg was alleen lekker bochtig en af en toe hobbelig.
Uiteindelijk kwamen we uit bij ons hotel Drakensberg Garden Resort. Wat een verschil met de lodges van de afgelopen dagen. We hebben een heerlijk ruime kamer met 2 grote bedden. De badkamer is ook heerlijk ruim. We blijven hier gelukkig 2 nachten.
Morgen gaan we met een 4x4 jeep over de Sani Pass naar het Kingdom Lesotho. We hebben daarvoor al een heel immigratieformulier moeten invullen. Het schijnt een erg bochtige en avontuurlijke route te zijn; we zijn erg benieuwd.....

• 28 Juli 2014 - 19:34

Gerda:

Hallo Esther en Marja,
    Wat een mooie, gevarieerde en interessante reis door Zuid Afrika maken jullie. Leuk om jullie verhalen te lezen. Ja, heel vroeg op om zoveel mogelijk wild te zien.
    Geniet ervan. Het is zo bijzonder om dieren in hun eigen omgeving te zien.
    Hartelijke groeten, Gerda

• 28 Juli 2014 - 20:20

AnneMarie:

Leuk om weer wat verslagjes te lezen. Hebben jullie een paar dagen gemist, ben weer benieuwd naar de nieuwe foto's. Je zult na je vakantie in elk geval geen moeite hebben met vroeg opstaan. Geniet van de 2 dagen luxe in het resort en de tocht van morgen. Groetjes AnneMarie

• 29 Juli 2014 - 00:28

Petra:

Geweldig hoor! Super mooie foto's ook

• 31 Juli 2014 - 01:07

Simone :

Zeg zijn jullie op vakantie, of kom je straks wanneer jullie thuis zijn weer bij. Maar jullie hebben trouwens prachtige foto's gemaakt. Wat een beleving. Ik wacht gewoon met smart op jullie verslagen.