Miami & weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Miami & weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Miami & weer thuis

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 Augustus 2005 | Nederland, Purmerend

We zijn weer thuis. Hier nog een laatste bericht over onze laatste dag in Amerika.

Nadat we de koffers opnieuw ingepakt hadden zijn we in Miami nog even naar het strand gegaan. Er was een houten looppad langs het strand dus dat liep prima. Het was echter al bloedheet en we hadden geen water meegenomen dus dat was niet handig. We hebben het dus maar rustig aan gedaan.

We zijn nog wel even het strand op geweest om een foto te maken van de pastelkleurige skyline en de pastelkleurige strandwachthuisjes (incl. een echte baywatch).

We waren inmiddels flink bezweet en zijn toen heerlijk met de voeten in het zwembad gaan zitten om wat af te koelen. Dat hielp prima.

Om 12:00 werden we met de Super Shuttle opgehaald om naar Miami International Airport te gaan. We zaten met 8 mensen uit de groep in het busje dus dat was wel gezellig.

Op het vliegveld kregen we een zeer uitgebreide en strenge securitycheck. Gelukkig hebben we geen vertraging gehad en zijn we op tijd weer op Schiphol geland.

We zullen nu wat foto's bij de diverse verslagen gaan zetten. Hopelijk gaat het lukken.

Dat was het weer.
We hebben een heerlijke, maar vermoeiende en warme vakantie gehad. We hebben ontzettend veel gezien. We hebben 6 uur gefilmd en 1200 foto's gemaakt!

Tot een volgende vakantie???

• 15 Augustus 2005 - 18:06

Sarina:

Bedankt, dat we jullie belevenissen mochten meemaken.Het was great fun

• 16 Augustus 2005 - 17:17

Erwin:

Esther, erg leuk zo'n weblog! Vond het leuk om te lezen! Krijg er gelijk een vakantiegevoel van!

• 16 Augustus 2005 - 19:17

Jeroen En Simone:

Helaas, helaas..druk, druk, druk.. we zijn wat later maar we hopen dat jullie een geweldige supermooie vakantie hebben gehad..
    We bellen snel even om jullie weer te horen en te zien natuurlijk..