Terug in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Terug in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Terug in New York

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 Juli 2008 | Verenigde Staten, New York

We zijn weer terug in New York. In ons hotel kunnen we ook internetten dus we kunnen jullie ook van onze laatste paar dagen op de hoogte houden.

De teller van het fototoestel loopt inderdaad inmiddels aardig op. We zitten inmiddels al op de 2139.... (maar er moeten nog wat foto's uit). We zien zoveel verschillende dingen en overal maken we natuurlijk foto's van en diegene die mij kennen, weten hoeveel foto's ik kan maken...

Vanmorgen zijn we voor de laatste keer vroeg opgestaan. De wekker ging om 05:30. Voor de laatste keer gingen we ook met de groep op pad.

De eerste stop van vandaag was Philadelphia. Heel apart om daar weer te zijn. Alles kwam ons natuurlijk erg bekend voor. We hebben alleen nu wel op de " Rocky-steps" gestaan bij het Museum of Modern Art. Dit kon de vorige keer niet omdat er toen een heel podium opgesteld was vanwege de 4th of july. We hebben dus toch nog iets nieuws gezien. We kregen hier 2 1/2 uur de tijd en toen gingen we weer verder.

Na een kleine 2 uur kwamen we aan in New York. We zitten weer in hetzelfde hotel.

Met de metro zijn we naar 5th Avenue gegaan waar we onze ogen weer uitgekeken hebben bij de etalages van de zeer dure merken.

Natuurlijk zijn we ook bij de Disney Store naar binnen gegaan (sorry Simone; in september mag jij).

Om 19:00 waren we weer terug in het hotel. Bij Subway gaan we straks een broodje eten en verder gaan we het vanavond rustig aan doen.

• 16 Juli 2008 - 19:51

Remy:

2139 foto's ??? Ik mag wel ADV gaan opnemen ;-) Ik zie graag de selectie.... nog veel plezier de laatste daagjes!