We zijn er! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Juni 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hier een eerste berichtje vanuit Philadelphia. In het hotel kunnen we gratis gebruik maken van het internet dus wel zullen (proberen) om elke dag onze belevenissen te vertellen.

De vlucht is allemaal prima gegaan en met de trein waren we snel in het centrum van Philadelphia.

Toen we op onze hotelkamer kwamen, hingen er slingers en lag er een amerikaans vlaggetje op bed. Ook lag er een briefje van de staff waarop ze " happy birthday!" hadden geschreven. Marja had dit stiekem vanuit Nederland geregeld. Erg leuk... Het personeel bij de receptie vond het ook erg leuk dat ik jarig ben op de 4th of july. Hier wordt je er trouwens al helemaal mee bedolven in de winkels.

We hebben vandaag onze Philadelphia Pass opgehaald en morgen gaan we de stad verder verkennen.

Het is hier trouwens erg warm.

• 01 Juli 2008 - 08:27

Hennie En Monique:

heerlijk dat alles goed verlopen is en nu maar genieten en choppen.
    and hop on the buss.

• 01 Juli 2008 - 15:02

Erwin:

Ha Esther, goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Alvast een hele prettige verjaardag! Geniet ervan! Groet, Erwin

• 01 Juli 2008 - 17:34

Jeroen En Simone:

Hey, hey..
    dat ziet er weer zonnig uit, en ja op the 4th of july jarig zijn en dan ook nog in de Us of A zijn, maakt alles natuurlijk dubbel zo fun..
    Aha dus er wordt weer gechopt deze dagen, nou we zullen het wel zien, als de koffers weer uitpuilen met van alles en nog wat..
    Nou we wachten nu geduldig af op de volgende bulletin..
    Dikke kus van ons...