Nog 7 weken - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Nog 7 weken - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Nog 7 weken

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Juni 2005 | Nederland, Purmerend

Nog 7 weken en dan vertrekken wij voor onze reis naar het oosten van de Verenigde Staten. Hieronder lees je een korte beschrijving van de reis die wij gaan maken.

Op 26 juli vliegen wij naar New York waar we in 4 dagen zoveel mogelijk van deze stad willen zien.

Op 30 juli maken we kennis met de reisleider en de rest van de groep en gaan we de volgende rondreis maken:

Southern Explorer
15-daagse groepsreis

Een reis met de nadruk op het zuidoosten van de Verenigde Staten. Vanaf New York naar Washington, de hoofdstad met de brede boulevards. Het 18e-eeuwse Williamsburg toont Amerika van voor de burgeroorlog. De Great Smokey Mountains brengen ons in het thuisland van de Cherokee Indianen. Muziek in Nashville's Grand Ole Opry en in de 'King of Rock and Roll's Memphis. New Orleans: jazzclubs, de French flavoured zuidelijke sfeer en de Old Man River. Via Tallahassee, Florida bereiken we Orlando, lekker in Disney. Tot slot relaxen in Miami Beach.

• 08 Juni 2005 - 13:00

Remy:

Leuke site hoor ! Nu zoveel mogelijk de belevenissen bijhouden he !

Groetjes Remy

• 08 Juni 2005 - 15:51

Corina:

Meteen even gekeken, harstikke leuk! Inderdaad een heel goed idee. N

Corina

• 08 Juni 2005 - 19:21

Chantal:

Hoi Hoi,

de reis klinkt erg bekend en vertrouwd!?! Hoe zou dat nou kunnen?

Chantal

• 15 Juni 2005 - 17:31

Linda:

Nou ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik hou de site in de gaten (mooi gedaan trouwens)
    Groeten Linda

• 16 Juni 2005 - 21:23

RvdE:

Nou dat gaan we volgen.........ben benieuwd enne....wat is de hoofdstad van Florida ?
    En wanneer is het cyclonenseizoen ook al weer.
    de groeten Rob

• 18 Juni 2005 - 10:35

Marjolein:

Leuk joh, dat we alles kunnen volgen!! Veel plezier en ben benieuwd naar het volgende reisverhaal!

liefs Marjolein

• 29 Juni 2005 - 09:20

Laïla:

Ben erg benieuwd, nog een paar nachtjes slapen end an is het zover.......
    ps: staan de loopschoenen klaar?

• 29 Juni 2005 - 17:08

Sarina Ter Veer:

Ben benieuwd, hoe jullie straks alles beleven.
    Kijk naar de mailtjes uit.
    groetjes Sarina

• 13 Juli 2005 - 20:21

Ingrid:

Oke, ik was weer wat te snel met vragen, ik had eerst moeten kijken op deze site. Ziet er veelbelovend uit.
    Als je nu maar niet met RSI terugkomt van vakantie....
    Heel veel plezier.

Ingrid