Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2005 | Nederland, Purmerend

Het is nog minder dan een week voordat wij gaan vertrekken. Zaterdag hebben we de tickets gehaald.

Er zijn een aantal wijzigingen in de rondreis. We gaan niet naar Asheville, maar naar Cherokee. Esther is daar in 1999 al geweest en vond het een leuk plaatsje. Ben benieuwd of er nog iets veranderd is.

Verder is door de orkaan Dennis ons hotel in Pensacola flink beschadigd. Het hotel is volledig gesloten,zodat wij hier helaas niet kunnen overnachten. We vinden dat heel jammer, want het hotel lag prachtig aan de kust.
In plaats van Pensacola gaan we nu naar Tallahassee. Dat zegt ons nu nog niet veel, dus we zijn erg benieuwd.

Het is dus nu aftellen en inpakken. Over een week zitten we in the Big Apple!! Het is er op dit moment erg warm, dus dat belooft wat.

• 20 Juli 2005 - 21:01

Remy:

Mazzel dat jullie er niet nu al zaten met die orkaan ! Misschien is het andere hotel wel veel mooier, hebben jullie er al iets van gezien ?

• 21 Juli 2005 - 06:48

Sarina:

Spannend, hoor.Toch weer een verandering.Zitten jullie al te zoeken , bij de afbeeldingen van Google,naar de nieuwe plaatsen?
    In iede geval een hele goede reis en veilige aankomst.Geniet ervan en ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen.

• 26 Juli 2005 - 18:08

Petra Bestevaar:

Hoi Marja en Esther,

Jullie weten dat ik thuis geen e-mail lezer ben vandaar dat ik nu de site pas zie. MOOI. Vanaf vandaag tot onze vakantie gaan we zeker elke dag even kijken of jullie er iets op hebben gezet. We hebben ons aangemeld. Wie weet waar de wijzigingen goed voor zijn geweest! Veel plezier!!!!!!!!