Aangekomen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Aangekomen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Aangekomen in New York

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Juli 2005 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

hier een kort bericht want het internet hier in het hotel gaat erg slecht. We hopen snel een ander e-mailcafe te vinden.

We zijn gisteren goed aangekomen. De rij bij de douane was weer erg lang. Onze vingerafdrukken zijn weer genomen en we zijn weer op de foto gegaan.

Met een shuttle zijn we (met een wilde chauffeur) naar het hotel gebracht.

Het is hier bloedheet. Gisteravond hebben we gewandeld over Broadway. Erg veel lichtjes en veel mensen!

Vanavond komt er regen met onweer en schijnt het af te gaan koelen.

Nou, tot een volgende keer!

• 27 Juli 2005 - 16:22

Remy:

Het was inderdaad op de radio dat het zo heet is in New York en er speciale afkoelingscebtra zijn geopend. Hier nog geen bijzonder nieuws. Gelukkig is jullie vlucht goed gegaan, ik kon op internet zien dat jullie vertrokken waren !

• 28 Juli 2005 - 19:07

Ingrid:

Nu gaat het echte genieten beginnen! Veel plezier.