New York & Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu New York & Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

New York & Boston

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Juli 2008 | Verenigde Staten, Boston

Hier dan weer een berichtje van ons.

Gisteren zijn we met de Amtrak-trein van Philadelphia naar New York gegaan. Dit was iets meer dan een uur rijden. We kwamen aan op Penn Station. Ons hotel lag op loopafstand van dit station, dus dat was erg handig.

We zaten wederom in een Holiday Inn. De kamer was een stuk kleiner, maar dat hadden we wel verwacht. De bedden waren hier zo hoog dat je bijna een ladder nodig had om erin te klimmen.

Gistermiddag zijn we via 6th Avenue en Broadway naar Times Square gelopen. Raar om hier weer te zijn. We zagen veel bekende dingen, maar er was ook ontzettend veel veranderd. We zijn in een M&M-store geweest. Drie verdiepingen met alleen maar spullen met M&M's en ook M&M's in alle kleuren.

Verder hebben we het gisteren rustig aan gedaan.

Vanmorgen ging de wekker al vroeg, want we moesten om 07:15 in de lobby zijn. Het ontbijt zit in de rondreis inbegrepen dus dat is wel erg makkelijk. Na het ontbijt zijn we naar buiten gegaan (de lobby was namelijk niet zo groot). Hier maakten we kennis met onze reisleider en zagen we de groep. Dat viel een beetje tegen. Het merendeel van de groep is spaanstalig en onze gids Jose praat engels met een spaans accent. Best vermoeiend om alles in 2 talen te horen. Daar moeten we ons maar overheen zetten.

Rond het middaguur waren we in Boston. We kregen eerst een uur om te lunchen bij Quincy Market (was nog erg bekend Chantal). Daarna kwamen er een amerikaanse en een spaanstalige gids in de bus. We kregen een 3 uur durende rondrit door de stad en af en toe zijn we uitgestapt. Het is hier inmiddels weer erg warm geworden. We zijn ook bij Harvard University geweest. Leuk om zo'n echte campus te zien.

We zijn inmiddels een uur in ons hotel en dat is echt geweldig. Ze hebbben hier geen kamers, maar alleen suites. Als je binnen komt, heb je eerst een ruime woonkamer, dan een klein gangetje met badkamer, koelkast en magnetron en dan kom je pas in de slaapkamer met 2 ruime bedden. Echt geweldig, jammer dat we morgen weer weg moeten.

Morgen wordt een lange dag. Dan gaan we richting Canada en gaan we dus de grens over.

• 08 Juli 2008 - 08:18

Joyce 3huis:

Hoi Marja en Esther..
    jullie zijn écht lekker aan het genieten heh? Ben benieuwd naar de foto's, Marja. Je zult al aardig wat geschoten hebben als ik lees wat jullie allemaal al hebben gedaan.

groetjes en nog hele fijne dagen!

• 08 Juli 2008 - 09:13

AnneMarie:

Hoi Esther en Marja, ik heb jullie wel gemist hoor gisteren in mijn mailbox. Geniet maar lekker van de zon en de warmte en de fantastische reis! Jullie missen hier helemaal niets!! Regen, wind koud, nat, bleh en over het werk zal ik helemaal maar niet beginnen, ha, ha! Geniet! Groetjes AnneMarie

• 08 Juli 2008 - 09:15

AnneMarie:

P.S. dit is natuurlijk wel het moment om je Spaans op te halen he!

• 08 Juli 2008 - 15:21

Hennie En Monique:

hallooo reizegers
    zo telezen rollen jullie aardig door de steden.
    veel te zien en tebeleven.
    ben benieuwd hoe jullie canada vinden.
    have fun and pleasure, greetings from us

• 08 Juli 2008 - 19:40

Remy:

jullie vermaken je prima zo te lezen! Niet te veel M&M's gegeten mag ik hopen? Hier alles goed al stromen we bijna weg van de regen ;-)