Laatste dag in Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Laatste dag in Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Philadelphia

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 Juli 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hier een laatste bericht vanuit Philadelphia. We zijn net terug vanaf het dak van het hotel (waar het zwembad is). Daar hebben we een geweldig vuurwerk gezien. Het is hier namelijk niet alleen feest op 4 juli, maar het is de hele week al feest en het gaat door tot morgen. Ze noemen het ook wel het " holiday-weekend".

Vanmorgen zijn we naar de Liberty Bell geweest. Ook hier was weer een strenge security; en dat voor een oude bel...

We zijn ook naar het Fireman's Hall Museum geweest. Dat is een gratis museum(pje) over de brandweer van Philadelphia. Er was ook een heel gedeelte over 9-11. Daarna kwamen we nog langs een echte brandweerkazerne en daar zijn we op de foto geweest met 2 echte firefighters. Die wilden graag met ons op de foto (en wij ook met hen.....).

Verder hebben we vandaag lekker geshopt en het rustig aan gedaan. We hebben heerlijk met een boekje op een bankje gezeten.

Laila, we eten en slapen wel hoor. Al zijn de nachten best wel kort en worden ze tijdens de rondreis alleen nog maar korter....

Dit was onze laatste dag in Philly. Morgen gaan we met de trein naar New York en maandag begint de rondreis met de groep. Dan vertrekken we met de bus naar Boston. We gaan proberen om weer een computer te vinden om jullie op de hoogte te houden. Tot een volgende keer....

• 06 Juli 2008 - 12:06

Petra Bestevaar:

Hoi Marja en Esther,
    Een wat late felicitatie maar alsnog van harte Esther!
    Wat een geweldige reis tot nog toe zeg. Veel plezier in The Big Apple. Leuk dat jullie iedereen zo op de hoogte houden.

Groetjes van de Bestevaartjes

• 07 Juli 2008 - 19:50

Chantal:

Hallo dames,

wederom leuk om al jullie avonturen te lezen! En er komt nog zoveel moois eraan. Veel plezier!!