Bijna naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Bijna naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Bijna naar Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Juli 2014 | Nederland, Purmerend

Nog 1 1/2 week en dan vertrekken we naar Zuid Afrika. We gaan een 23-daagse groepsreis met Arke maken.
We gaan o.a. naar Soweto, het Krugerpark, Stellenbosch, Oudtshoorn en Kaapstad.
We hebben er erg veel zin in, maar vinden het ook wel spannend.
We hopen dat we de mogelijkheid (wifi) krijgen om ons reisverslag bij te houden.
Hopelijk vind je het leuk om onze belevenissen te volgen.
Wij zouden het erg leuk vinden als je een reactie bij de reisverslagen plaatst.

Groetjes,
Marja & Esther

• 10 Juli 2014 - 21:48

Jo(landa):

Super, ik ga zeker lezen en reageren. Heel veel plezier!

• 11 Juli 2014 - 17:38

Laïla:

Jouw Japans avontuur kennende en het bijbehorende reisverslag, verheug ik mij nu al op het Afrikaans reisverslag.......

• 18 Juli 2014 - 14:46

Chantal:

Goed vooruitzicht dames. Veel plezier!!