Aangekomen in Zuid Afrika - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu Aangekomen in Zuid Afrika - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Esther Hartog - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

We hebben de eerste nacht in Zuid Afrika achter de rug. Het was een korte nacht want we gingen pas rond 01:15 slapen.
De vlucht verliep prima gisteren. We hebben ons tijdens de 10 uur durende vlucht vermaakt met Nederlandse films zoals Soof en Hartenstraat.
Om 22:20 landden we op het vliegveld van Johannesburg. We werden opgehaald door onze Zuid Afrikaans/Nederlands sprekende gids Hannes. Erg leuk dat we het Zuid Afrikaans zo goed kunnen verstaan.
Vandaag gaan we naar Pretoria en Soweto. We hopen vanavond een verslag met evt. foto's te plaatsen.

• 21 Juli 2014 - 07:07

Simone:

Hoi allebei. Nou dit klinkt geweldig. Fijn dat jullie reis goed is verlopen, en dat jullie goed zijn aangekomen. Even wennen zeker ivm de warmte. Korte nachtrust, maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier vandaag...

• 21 Juli 2014 - 08:23

Erwin:

Geniet er van vandaag!

• 21 Juli 2014 - 09:32

Joyce:

Goed om te horen. Veel plezier vandaag!

• 21 Juli 2014 - 09:47

Jan Hofman :

Wat fyn dat jullie er zyn geniet van elke minuut Esther en Marja

• 21 Juli 2014 - 10:51

AnneMarie:

Hoi Esther en Marja,
    Wat lekker dat jullie de vlucht achter de rug hebben! Hééééél veel plezier en geniet van jullie reis en ik hoop een beetje mee te mogen genieten.
    Groetjes

• 21 Juli 2014 - 22:46

Evelien:

... daar wordt je stil van, nietwaar.
    Indrukwekkend.